مصاحبه آرشیو خبر ها
فکر کردند ما مرده ایم ، چون یووه را نمی شناختند [تکمیلی]

فکر کردند ما مرده ایم ، چون یووه را نمی شناختند [تکمیلی]

در جاییکه یوونتوس رده ی دومی برای روبرو شدن با ناپولی یکی از اشتیاق برانگیزترین بازی های کل فصل است، کاپیتان بیانکونری ها، جیانلوییجی بوفون قول می دهد که هر چه دارد برای بردن پنجمین اسکودتوی پیاپی بدهد.

 

کاپیتان در مصاحبه با اسکای گفت:

هیچ کدام از دو تیم وقتی در ابتدای فصل مقابل هم قرار گرفتیم مثل الان نبودند.اما این دفعه ، فکر می کنم ما انتظار یک بازی هیجان انگیز را داشته باشیم نه فقط به خاطر اهمین بازی ، بلکه بابت کیفیت بازیکنانی که در هر دو تیم هستند.ما باید روز شنبه روی تجربه امان حساب کنیم و برای خنثی کردن قدرت و اشتیاق ناپولی از آن استفاده کنیم.همه ی تلاشمان را برای فتح اسکودتو می کنیم. این چالش خوبی خواهد بود، یک مسابقه ی رقابتی بین دو تیم تکنیکی. ایگواین معمولا مورد انتقاد واقع می شد، اما او همواره ثابت کرده که یک پدیده و بازیکنی پیچیده است. فکر نمی کنم هیچ کدام از تیم ها به تساوی رضایت دهند، اگرچه برای هر دو تیم مهم است که نبازند.بعد از مدت ها که دور از کانون توجهات بودند ، ناپولی به صدر جدول آمده و لایق صدرنشینی است و آنها با شور و اشتیاق به تورین می آیند تا به همه کار خوبشان را نشان دهند.ناپولی اگر این بازی را ببرد ، فاصله اش را با ما خیلی زیاد می کند و ۱۱۳ هفته هم بیشتر به پایان فصل نمانده است ، اگر ما ببریم فاصله مان را جبران می کنیم و به این فرم جادویی ادامه می دهیم و برای بقیه ی فصل روحیه ی فوق العاده ای کسب می کنیم.

در 90%  اوقات ، کمتر گل خوردن برای شما قهرمانی را به همراه می اورد ، به خصوص در ایتالیا.ما در قسمت 10% ـی هستیم ، چون هنوز دوم هستیم ، ولی خب هنوز ۱۴ بازی مانده است و می توانیم جبران کنیم و آمار را درست کنیم!  

در انتهای زمین هر دو تیم می توانند روی دو استعداد فوق العاده و بسیار متفاوت حساب کنند. ایگواین در بهترین مقطع دوران حرفه ایش است ، او یک تمام کننده ی حقیقی و یک شماره ی ۹ واقعی ، پائولو اما ، دوست دارد بین خطوط بازی کند و بین هافبک و حمله ارتباط ایجاد کند ، در هر صورت او یک بازیکن با استعداد بی کران است و با افزایش سنش می تواند به شکل وحشتناکی پیشرفت کند.

 

 

کاپیتان 38 ساله ی یوونتوی روحیه ی تیمش را ستود:

 

قهرمانی یک رویای واقعی خواهد بود با توجه به اینکه ما فصل را بد شروع کردیم و اینکه در چند ماه اخیر تا کجاها آمده ایم.من عادت دارم خیلی به حرف های روزنامه ها توجه نکنم اما در ابتدای فصل با ان عملکرد فاجعه ، همه از ما ناامید بودند و فکر کردند ما مرده ایم، اما حالا بعد از 14 پیروزی پیاپی داریم برای فتح اسکودتو می جنگیم. مردم روی ارزشهای فنی، انسانی و روحی ما حساب نکرده بودند، چیزی که به ما اجازه داد، کاری که در فصل های اخیر انجام داده ایم را اجرا کنیم.

شایعات رفتن الگری به چلسی و موراتا به رئال؟

نگران این شایعات نیستیم ، اینکه بازیکنان ما مورد توجه تیم های بزرگ هستند ، نشان می دهد که چقدر خوب کار کرده ایم.

 

ویدئوی این مصاحبه را در کانال ما در تلگرام ببینید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: